DK EN NL

Microsoft PPM og Power BI giver bedre økonomistyring og større overblik

Canon Europe flytter over i skyen med Microsoft Project Online og Power BI og eliminerer manuelt arbejde i excel, optimerer deres økonomistyring og skaber et bedre porteføljeoverblik.

 

undefinedundefined

Udfordring

Størrelsen på Canons forretning betyder at organisationen arbejder på mere end 40 projekter af gangen, kommunikerer med et stort netværk af service partnere, der supporterer det daglige arbejde og har mere end 900 tilgængelige interne og eksterne ressourcer. På grund af deres størrelse og arbejdsmængde, var en af deres primære udfordringer deres økonomistyring. Med så mange ressourcer blev fakturering en meget tidskrævende proces. Hertil modtog man timesedler i mange forskellige formater og var nødsaget til at krydsreferere disse med de fakturaer man modtog for at spore det korrekte antal timer sammenlignet med budgetterede timer, hvilket var en ressourcekrævende proces. Med dette in mente, var organisationen klar på at implementere en løsning, som var i stand til at håndtere store projekter og porteføljer på tværs af hele organisationen. Samtidig kunne man også optimere overblikket over økonomi, ressourcer og projekter.

For at læse hele historien om, hvordan Projectum hjalp Canon med at flytte over i skyen, kan du dowloade casen nu (På engelsk).

 

undefined

 

 

For yderligere information om Microsoft Project Online og Power BI, klik her.

For yderligere information om Canon Europe, besøg: www.canon-europe.com

For yderligere information om vores PPM løsninger, kontakt Jes Allersted, jes@projectum.dk eller +45 31 73 11 24 

Kontaktperson

Jes Allersted

Jes Allersted
+45 31 73 11 24

Download case


kunde logo
kunde logo
kunde logo
kunde logo
kunde logo
kunde logo

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret (engelsk)