DK EN NL
Support

Microsoft PPM Support

Støtte, når du har brug for hjælp

Support til PPM løsningen

Hos Projectum, har vi en selvstændig Supportafdeling, hvor en Service Manager sidder klar til at hjælpe kunder med supportaftale. Samlet set kan supportteamet fremvise over 14 års erfaring med Microsoft Project, over 10 år med Microsoft Project Server, samt over 10 Microsoft Project Online implementeringer. Derudover fungerer supportafdelingen således, at kunder lister ”incidents” igennem et professionelt Incident Management System (IMS) baseret på Sharepoint, hvor navngivne profiler hos kunden får rettigheder. Derefter vil Service Manager typisk ”dispatche” opgaver til Supportteam, men også til andre PPM konsulenter og udviklere, inkl. seniorkonsulenter og partnere. Der gøres således brug af senior erfaring på tværs af alle roller.

 

Service Level Agreement (SLA)

Her kan du få et overblik over indholdet af en SLA-aftale, der dækker Microsoft PPM og relaterede løsninger. Uddybende materiale udarbejdes ved indgåelse af aftale.

 

Højt serviceniveau

Vores support team står klar til at give dig en god brugeroplevelse fra start til slut, og desuden sikre at vores definerede ITIL-processer overholdes. Vores support team arbejder konstant på at forbedre og udvikle vores service, så du får de bedste ud af en SLA med Projectum. Vores Service Manager står klar til at tage governancemøder med dig, for at sikre den nødvendige dialog mellem dig og Projectum.

 

Kvalitet

Ved at indgå en SLA-aftale med Projectum, får du adgang til en bred og engageret ressourcepulje, bestående af vores konsulenter, udviklere og projektledere, der er specialister inden for hver deres
disciplin.

 

Overblik

Med udgangspunkt i et fælles supportsite får du faste svartider og det fornødne overblik over samarbejdet! Igennem support sitet får du blandt andet mulighed for:

  • Indberetning af fejl og requests
  • Indberetning af ændringsønsker og forespørge ny funktionalitet
  • Historik over tidligere incidents
  • Dokumentation af løsningen
  • Statistikker over svartider, incidents, etc.

 

Priser

Projectums Service Level Agreement koster fra 5.000 DKK om måneden, hvilket garanterer dig, at vores ressourcer påbegynder opgaverne inden for de aftalte svartider. Timepriserne er baseret på opgavernes kritikalitet – jo lavere kritikalitet, jo lavere timepris.

Kontakt os


Kontaktperson

Jes Allersted

Jes Allersted
+45 31 73 11 24

kunde logo
kunde logo
kunde logo
kunde logo
kunde logo
kunde logo

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret (engelsk)